روستای باغ مهدی سانیج
معرفی روستا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

اعضاي يک گروه تحقیقاتی ژاپنی پس از اینکه دریافتند قرآن کریم ۱۴۲۸ سال قبل، نتیجه پژوهش آنها را بیان کرده، به دين مبين اسلام گرويدند.

داستان مسلمان شدن اين گروه ‍ژاپني، از جستجوى ماده «میثالویندز» که یک ماده پروتئینی است، آغاز شد. اين ماده در مخ انسان و حیوانات به میزان بسیار کمی ترشح می شود و این ترشحات پر از گوگرد است که به راحتی می توان با روی، آهن و فسفر مخلوط گردد.

این ماده برای بدن انسان، ماده اي بسیار مهم به حساب مي آيد و موجب کاهش نسبی "کولسترول" در بدن انسان می شود و همچنین براى "تقویت قلب" و "تنظیم تنفّس" مفید است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 7:44 ] [ محمد ]
قلب شما نوعی تلمبه معجزه آساست
 

قلب -S A L I  J O O N

 
که خون را در بدن شما به جریان درمی اورد
 
S A L I  J O O N


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:1 ] [ محمد ]



مواد غذایی معجزه‌گر قرآنی

 

 

 

 

 

گیاهان و میوه‌های قرآنی، کلید سلامتی بدن می‌باشند و می‌توانند بهترین بهره‌وری را داشته باشند.

 

میوه های قرآنی

 

قرآن کریم بهشت را بیشتر با کلمه «جنت» که به معنی بستانی است که از لحاظ کثرت درخت‌ها و پیچیدگی شاخه‌های آنها، ایجاد سایه و پوشش مخصوصی برای سطح آن کرده است، یاد می‌نماید. در برخی از آیات به میوه‌های بهشتی و همچنین درختان اشاراتی شده است که بسیاری از آنها علاوه بر خواص تغذیه‌ای خاصیت درمانی نیز دارند، مانند زیتون، انجیر و … که خاصیت دارویی دارند.

 در حقیقت انجیر و زیتون سر دسته گیاهانی هستند که در قرآن عنوان شده‌اند. در مصرف میوه‌ها و گیاهان باید مسائل منطقه‌ای و بومی ‌را نیز در نظر گرفت.

 

در حدیثی آمده است «علیکم بأعقاقیر دیارکم»، لذا اقلیم هر منطقه، گیاهان و میوه‌هایی که در آنجا رشد می‌کند، با طبیعت مردم همان‌جا سازگاری دارد و اگر در بعضی از مواقع شاهد بروز اختلالاتی در افراد هستیم، برای این است که محصولات گرم در مناطق سرد و بالعکس مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. در این مقاله به برخی از خواص مواد غذایی ذکر شده در قرآن می‌پردازیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:27 ] [ محمد ]

 

نکته کلیدی
اجسامی که با سرعتی نزدیک به سرعت نور حرکت می کنند در مقایسه با جسمی که ایستاده یا سرعت حرکت آن کمتر است زمان برای آنها کندتر می گذرد.
پارادوکس دوقلوهای انشتین
پارادوکس 2 قلوها
مثالی از سفر در بعد چهارم
اگر یکی از 2 قلوها با سفینه ای که سرعتی نزدیک به سرعت نور دارد به سفری60 ساله در فضا برود ( 30 سال رفت و 30 سال برگشت) و قل دیگر او در زمین زندگی کند زمان برای کسی که به فضا رفته 60 سال ولی برای کسی که در زمین مانده 4000000 سال گذشته است !!!
زمان در بعد چهارم
هر سال زندگی در بعد چهارم معادل 66666سال زندگی در بعد سوم یا سال زمینی است
بر اساس قرآن روز قیامت چقدر طول می کشد ؟
 

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ] [ 17:54 ] [ محمد ]

اعجاز وشگفتی های ریاضی در قرآن

مقاله قرآن و کامپیوتر نوشته «دکتر رشاد خلیفه» دانشمند مسلمان مصری دارای درجه پی اچ دی در رشته مهندسی سیستم ها و استاد دانشگاه آریزونای آمریکاست که مدتی معاون سازمان توسعه صنعتی ملل متحد بوده است . وی با کمک عده ای از مسلمین متخصص و صرف وقت بسیار تحقیقات گسترده ای را در نظم ریاضی کاربرد حروف و کلمات در قرآن شروع نموده و با الهام از آیات 11 تا 31 سوره مدثر که عدد 19 را کلید رمز اعجاز آمیز قرآن و آسمانی بودن آن معرفی می کنند به کمک عدد 19 توانست رمز نظم ریاضی حیرت انگیز و اعجاز آمیز حاکم بر حروف قرآنی را کشف نماید . دکتر رشاد خلیفه ، نخستین بار ترجمه قرآن مجید از عربی به انگلیسی را در 12 جلد نگاشت . این ترجمه ها توسط موسسه «روح حق» واقع در شهرستان توسان ایالت آریزونای آمریکا به چاپ رسید. مقاله قرآن و کامپیوتر در پایان جلد اول کتاب ترجمه قرآن درج شده است .
اینک متن مقاله


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 دی 1391برچسب:, ] [ 17:40 ] [ محمد ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ روستای باغ مهدی خوش آمدید
امکانات وب

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 12516
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1